Vi besiktas

Bilen besiktades på morgonen, gick sådär... En 2:a. Inte mitt bekymmer iofs eftersom jag är kvinna och bara ger lappen till mannen i huset! Lättsamt!

Lillan är besiktad hos doktorn idag också, gick igenom lättare än bilen ;)
6210 gram & 61 cm stor är hon nu.
Växer så det knakar...
Alfreds 7 veckors vikt var lite annan. 3580 gram och 53 cm, rejäl skillnad på mina barn :)

Nu ska vi göra oss klara för att dra till öppna fsk och försöka ge oss på en syskonfotografering. Resultatet återstår att se ;)

Fullt ös medvetslös, haha!




Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Den fördelningen har vi också. Skönt att dottern gick igenom och att bilen bara fick en 2:a ändå. Kan man få se ett syskonkort?

2011-10-29 @ 11:06:54
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Therese Östberg

Absolut, så fort jag får korten så visar jag upp mina juveler :)

2011-10-29 @ 23:00:33
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0