Fredagsmys deluxe

Ojojoj vilken härlig dag!

Hade en lunchdejt inbokad som blev inställd pga sjuka så det gällde att snabbt tänka om.
Ringde nåt samtal och vips så var fredagen fullbokad.

En fikaväska packades med varmkorv och saft till sonen, kaffe till mamman... Massor av kaffe ;)
Sedan åkte vi ut till hembygdsgården i Lucksta där vi mötte upp Petra, Jeanette & Camilla + deras stora barn och alla bebisar. Barnen har busat och lekt nonstop i timmar, bebisarna har sovit i sina vagnar och vi mammor har kunnat dricka kaffe, njuta av det underbara vädret och surrat skit.


Friskluft gör gott för alla :)

Därefter hem för att ta emot middagsgäster.
En smarrig middag meckades ihop, helstekt filé, ungsbakade rotsaker och kantarellsås. Till detta har jag minsann unnat mig rödvin. Väldans gott ska ni veta :) Trevligt sällskap gjorde vår fredag fulländad!



Nu sitter jag o kollar på Idol, käkar ostkrokar och njuter av tystnaden :)


Kommentarer
Postat av: sussilusen

Vilken skön dag. Jag kommer så väl ihåg när du längtade så efter ett glas vin o nu är du där.

2011-10-15 @ 10:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0