Det var tungt att åka iväg med Ozzy idag...
♥ Sov gott killen ♥
Stort tack till Berguvens vet.mottagning för bra bemötande!


Fick middag hos syster med familj ikväll, dillkött o potatis. Bland det godaste jag ätit på evigheter!!! Bjuder igen imorrn ;)
De stora barnen har härjat och busat, den minsta har ätit, sovit och spytt :)
Alfred vet inte att Ozzy är borta, och ska väl inte få veta det heller. Tycker han är för liten för att förstå. Frågar han så säger jag kanske att han är ute eller bara borta. Enklast så!



En nerspydd Ebba på drakis igår, världens finaste tjej ♥


Glasspaus för Affe och bästisen Samuel, världens finaste killar :)


Charmtrollet målar tavla till farmor


Ebbisen o jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja fy vad jobbigt men ett måste :(

Vilka sötnosar till barn :)

Jag måste ta mig iväg och snusa på Ebba snart.

kram

2011-10-13 @ 21:55:48
Postat av: Lisa

Ebba ser ut att vara lik sin mor! :)

2011-10-14 @ 15:54:55
URL: http://minatvabla.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja usch... Fick du veta vad såret var?

2011-10-14 @ 17:38:57
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0