Släkten är...

...Bäst! Helt klart (iaf ibland, haha)!!
Packade in mig o barnen i bilen igår och begav oss till Hälsingland där Erika med familj var! En heldag med Erika, Maria, Hanna, Wille, Emmie, Tilde, Pappa, Affe, Ebba & farmor.

Tog även en tur till sjukhemmet där min morfar bor just nu. Han är gammal och sjuk och jag har haft lite ångest över att jag inte besökt honom på länge. Och eftersom han befinner sig i livets slutskede så kände jag att det var dags att ta tag i det. Mycket mycket skönt känns det att ha gjort det nu, nu får det inte dröja lika länge till nästa gång!!

Idag är jag bara hemma och skrotar! Mår inge bra. Hade feber igår och känner mig lika jäkla risig idag. Alvedon gör att jag håller mig alert. Ska ta och klä på barnen och gå upp till skogen liten stund, är rätt övertygad om att det gör gott för hela familjen! Kan säkert få med mig både mossa och kottar till vinterns pyssel hem!


Min farmor och Ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0