Santa Maria tapas (del 2)

Detta innehöll paketet som jag fick av Buzzador


Tostaditos med escabeche och brieost


Jalapenos med getost


2 olika Quesadillas fyllda med
*mozzarella, kyckling, ruccola
*parmaskinka, getost, honung, ruccola



Annat gott på bordet:
*kycklingspett
*Vitlöksfrästa jätteräkor
*Champinjoner med vitlök o chili
*skrynkliga potatisar
*friterad bläckfisk
*aioli
Stekt ölkorv med chili och vitlök




Detta har varit en mycket rolig buzzning!
Spännande med tex mex tapas :)

Kycklingen som jag gjorde spett och quesadillas på kryddade jag med den medföljande spice mixen.

Tycker kanske inte att det uppfyllde mina förhoppningar tyvärr.
 
Tycker (precis som namnet säger) att det är mer texmex än tapas.
Quesadillasen däremot var grymt god, något jag absolut kommer att göra igen.
För övrigt så får det nog ett medelmåttigt betyg. Inget jag kommer att längta efter.
Tapas för mig är det andra jag gjorde som finns under rubriken "annat gott på bordet"


Vill du också få chansen att testa lite nya spännande produkter?
Då ska du bli en buzzador!!!
Följ denna länk, lätt som en plätt =)


Kommentarer
Postat av: Hellen

Nästa gång du ska göra den där maten så får du nog allt ta å bjuda in mig :) Bra idé va!? ;)

2011-11-15 @ 21:24:09
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0