iForm

Jag måste komma iform igen...
Kroppen är småfet och jag saknar att kunna ha tighta kläder utan att kroppsdelar ska hänga o fladdra (syftar på magen, tuttarna rullar jag ihop i bh´n).

Igår tog jag och packade mig en väska och begav mig till badhuset på Vattenstyrka, otippat kul och jobbigt. Kommer jag att fortsätta med helt klart!
Idag har jag powerwalkat med två ungar i barnvagn i totalt 60 minuter.
Bara man bestämmer sig så går det an att komma igång igen...

För övrigt så är jag inne i en ganska så osocial period, ids inte alltid svara i telefon, ids inte med besök utan lever lite mer för dagen, tar den som den kommer. Och det känns så förbannat skönt. Har ofta fullspäckat schema, med fikadejter till höger o vänster, vilket iofs är trevligt men i två veckor har jag tackat nej till det mesta. Är oerhört trött och har idag fått börja ta järntabletter igen så jag är snart på benen :-) 

Nu ska jag faktiskt ta med mig dotra o gubben till sängen och krypa ner <3
 

Kommentarer
Postat av: Erika Östberg

Samma här- trött och osocial alltså!

2011-11-21 @ 21:12:13
Postat av: Karin

Visst behöver man vara för sig själv också. Jag brukar också strunta i att umgås med folk lite då och då. Ha fin dag. Kramar till dig och de söta barnen.

2011-11-22 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0