En kort update :)

Dagarna rullar på :)
Ebba blir två månader idag, stora fina tjejen!

Igår var vi på badhuset hela familjen, Ebba gillade det och Affe har blivit grym på att simma (med puffar på såklart). Otroligt mysigt att åka på badhuset. Men jag tror minsann att det är en "pappagrej" för mammorna lyste med sin frånvaro ;)

Idag har vi haft besök av Sanna o barnen :-)

Blogglusten finns inte riktigt här...
Inte tiden heller för den delen!

Soffan jag köpte branskadad från BOOM vilar jag just nu min stora röv i.
Den har stått inne några veckor och är idag som vilken soffa som helst, bara billigare :-)
Skem den som ger sig ;)

Annelie, svarade dig i samma inlägg som du frågade :-)

Nu, sno ihop en carbonara!

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack så mycket!!:-)

2011-11-07 @ 19:20:13
Postat av: lisette

loke har börjat på simskola och jag har faktiskt lagt märke till det du skriver. det är ofta man ser grupper om två pappor med sina barn. intressant tycker jag, framförallt skoj att de gör något med sina barn!

2011-11-08 @ 10:53:22
Postat av: Erika Östberg

Soffan va skitläcker!!

2011-11-11 @ 10:42:11
Postat av: Stolt mamma till två

Grattis! Visst går tiden makalöst fort? Det gäller att ta vara på varenda minut.

2011-11-11 @ 12:18:47
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0