Det är varmt ute...

...Närmare bestämt 7 plusgrader.

Samma helg fast ett år tidigare såg det ut så här

och termometern visade minus 22.5 grader!

Stor skillnad!!

Idag är det dessutom storm ute, så hade det kommit snö så hade den med all säkerhet försvunnit idag!

Nu ska jag dyka in i frysen, ideerna på middagsmat är dåliga. Näst intill obefintliga faktiskt. En god, krämig och matig soppa skulle jag vilja ha. Men kan inga roliga recept som inte tar alltför lång tid!

Tipsa mig gärna om något :)


Kommentarer
Postat av: Nikita

Åh shit började kylan så tidigt?



Jag brukar köpa italiensk minestronesoppa på påse å koka makaroner på sidan å sen blanda i! Gott matigt å brukar va poppis hos kidsen med!

2011-11-14 @ 13:53:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna S

Wow vilken skillnad! Jag är glad för varje dag vi slipper snön. kram

2011-11-14 @ 15:34:10
Postat av: Victoria

Påminn mig en annan dag att du ska få recept på pekingsoppa, har inte tid att leta nu. Den är supergod! Kram Victoria (Wirva)

2011-11-14 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0