Välkommen sköna maj :)

Hade en underbar kväll igår.
Vi grillade och åt gott, barnen härjade och busade.
Vi drack gott vitt vin, tänk att alkoholfritt vin kan smaka så bra...
Kan jag starkt rekomendera till alla som vill dricka ett glas vin utan alkohol :) 

 
Efter middagen så stegade vi ner mot ridskolan där byns stora majbrasa anordnades. Mycket folk, stor brasa och glada barn får sammanfatta den kvällen :)

Vidare hem till värdparet för att äta efterrätten.

Affe och jag kom hem vid tio-tiden, pappan något senare. Han åkte vidare på pubafton :)
Ser dock inte lika kaxig ut idag ;)

Nu ska vi packa ihop och åka till farmor med sonen.
Dagis har stängt imorrn och jag har skola så Alfred får sova där inatt!

Min sjukskrivningstid (man kan ju sjukskriva sig själv i 7 dagar utan läkarintyg) är över och jag kan erkänna att jag mår så otroligt mycket bättre i rygg/fogar. Om det beror på att jag inte jobbat eller något annat får veckan som kommer utvisa för nu ska jag jobba hela veckan. Jag testar iallafall. Får jag ont så får jag vända mig till min läkare, inget mer med det!

Nu ska jag återgå till familjelivet!!

Välkommen sköna Maj :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi åkte förbi din svärmors hus idag o jag säger bara såhär; Flytta dit vett ja, jätte fint ju...

2011-05-01 @ 13:56:24
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Nej, hon kan inte cykla ordentligt på den ännu, men växer hon några cm till så... ;-) Hennes bror har ju en "riktig" cykel så damen i fråga blir såklart vansinnig när hon inte hade någon egen... allt för husfriden. ;-) kram

2011-05-01 @ 20:24:07
URL: http://carolina1979.se
Postat av: dessi

jag håller tummarna för att du slipper det onda!

2011-05-02 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0