Välkommen till mitt spa :)

Ett av historiens mest ointressanta inlägg ska ni få av mig nu ;)
Jag vart uttråkad efter att Saade sjungit sin låt så jag tog mig an min stora kropp som var i behov av en uppfräschning!



Först en rejäl scrub och peeling av de kroppsdelar jag når.
Huden blir ju som en babyrumpa igen efter en sån omgång!


Havandeskapsolja
Fick en havandeskapsolja av Alltförföräldrar som jag testade ikväll.
Har inga bristningar sen tidigare och vill helst slippa nu oxå!
Magen och svanken fick en omgång, den doftade fräscht och "spaigt"



Blekbenen fick en omgång av Dove´s summer glow



Övriga kroppen fick nöja sig med body butter, älskar denna doft ♥


I ansiktet kletade jag på nattkräm från body shop...



Fötterna smörjdes med apotekets fotsalva...


och håret fick lite healing cream från disp


Ja, jag doftar ljuvligt, är len som ett babyarsle och riktigt het ikväll om man bortser från mitt fula nattlinne. Men inte ska ni tro att sambon märker nåt... Han har fullt sjå med tentor och ellära :) Nä jag får nog nöja mig med Erik Saade och småkarra från Ica ikväll ;)


Glömde...

Jag har ju för 17 fixat ögonbrynen ikväll också :-p



Tycker däremot att det är märkligt att Weleda har en havandeskapsolja och en massageolja med identiska innehållsförteckningar (har båda hemma och har jämfört ikväll) men så stora skillnader i pris.
Är vi gravida så lätta att lura på dyra produkter??


Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Å gud så gott det lät.

Det är inte bara gravida som är lättlutade. Alla är lättlurade. Fenomenet finns nog i fler burkar.

2011-05-15 @ 09:03:56
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: dessi

Moringa är ocks min favvo doft,jag smörjde alltid in magen med den boddy buttern...

2011-05-15 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0