Storm

Det blåser verkligen storm ute.
Vi har ju ett sånt solsegel på altanen som är 5x5 meter och idag small det av i ena hörnet.
Ringde såklart min karl och skällde lite (det brukar hjälpa, haha) som guidade mig hur jag skulle få bort skiten. Det blåste nämligen sönder allt som fanns i närheten. Fick tillslut bort vraket och nu är det tomt och fult ute. Tror nästa köp blir en robustare variant med stativ!



Har besökt Sofi på morgonen, Affe och Kerstin var i luven på varandra i ett så det var väl sådär... Trevligt för mig iallafall som fick komma bort och se nåt annat än mina väggar. Gott fika som vanligt, Tack o Bock :)

Nu ska jag vila en stund, sen kommer Sanna & Oskar på visit :-)

Just ja, det knackade på min dörr för en stund sedan, jag öppnade och där stod en kille av utländsk härkomst som inte kunda tala svenska. Räckte fram en lapp och tiggde pengar. Jag var oförskämd och drog igen dörren. Fördomsfull som jag är trodde jag att han skulle sno min cykel så jag smög på han i fönstret. Han stegade härifrån och satte sig i sin fina bil han hade parkerat/gömt nere vid vägen... Märkligt att man har råd att köpa nyare bil när man måste tigga pengar till mat...
Hatar såna där tattarfasoner!

Kommentarer
Postat av: Karro

jag tycker det är så svårt med storlek på just shorts, han har ju allt mellan 74-86 i kläder liksom, 86 på tröjor, men kan fortfarande ha 74 i byxor, och shorts, vad har man då i dom?



såg de röda du pratade om på h&m, skitsnygga! som sagt, det finns ju guldkorn om man letar, men jag försöker tänka lite på hur han rör sig, hur mycket han kryper, om han ramlar mycket när han börjar gå ect. är det bättre att ha långa shorts och spara lite på hans knän.

ääääääh, vi lär oss nog under sommaren, vad som passar bäst :)

2011-05-24 @ 14:08:42
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men fyfaan vilken jävla tattare! Då jävla har de gått fööör långt då dom kommer och plingar på dörren liksom! Usch jag skulle blivit rädd!

2011-05-24 @ 17:08:25
Postat av: Karro

men vet du! en dag när Johan var nere på affären såg han ett par män i 40 års åldern, också av utländsk härkomst, vid sopstationen, som fiskade upp pet-flaskor ur containrarna, och jämte stod det en sprillans ny merceders parkerad...

jag sa åt honom att han borde stannat och frågat hur många flaskor man behövde för att betala av bilen ;)

2011-05-24 @ 17:12:02
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Du hade inga chokladbollar att bjuda honom på?

2011-05-24 @ 19:29:25
Postat av: Titti

Klart han inte har råd att äta.Han måste ju tanka... Vilka fräcka enar.. Men då vet man hur man ska göra ;)

2011-05-25 @ 06:39:43
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0