Söndagsnöjen med familjen :)

Första anhalten: Biltema, där skulle vi hämta ut en ny elmotorcykel till Alfred, den förra reklamerades då den bara kunde backa.
Skulle även köpa trädgårdsbänken till Alfred som dom har, men hon i kassan hittade inte igen dom (???).
Så jag var tvungen att ifrågasätta lite.
Är dom slut eller har ni tappat bort dom blev min fråga. Svaret var, vi har letat efter dom.
Öhhh, okej vet du när ni hittar dom frågade jag då, nej vi vet inte det svarade människan.
Så jag får väl ringa i veckan och höra om dom hittat bänkarna...
Om någon ser dom kan ni väl hojta till ;)



Nästa anhalt: IKEA resturangen, ungen var vrålhungrig så då passar det bra med ikeas köttbullar :)

Tredje anhalten: Ridskolan, Kolla på när kusinerna red. Kul i tre minuter tyckte Alfred som inte fick rida idag. Nästa gång så får han också göra det!

Fjärde anhalten: Sängen, någon behövde sova :-)


Kommentarer
Postat av: karro

recept kommer!



haha, de kanske har något avläget släktband? ;)

men det är ju det här som är så svårt med plockmat tycker jag, han äter ju om jag matar honom med ihopmosad mat, typ makaroner och köttfärssås, men får han makaroner för sig går det inte, och får han dessutom äta själv, så slänger han allt på golvet. utom korven då ;)

2011-05-15 @ 16:16:23
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh visst är det härligt med bra butiksservicé man blir så glad då ;)

2011-05-15 @ 17:10:52
Postat av: Nikita

det var jag som skrev den namnlöse kommentaren =)

2011-05-15 @ 17:11:20
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja nu är det nära! Nja du, vi ligger väl liite efter i allt vad som ska inhandlas till bebben tror jag! :D

Satt och googlade häromdagen på vad en BB-väska ska innehålla faktiskt! Fast än så länge har jag inte fått fingrarna ur att packa någon!

Vagn och bilstol är beställd så de ska vi hämta nu i veckan. Barnkläderna har jag börjat tvätta upp idag och skötmadrass och överdrag köpte vi igår! :D

Känns liksom som att vi vaknat upp under helgen och insett att det FAKTISKT skulle kunna ske när som helst så det kanske vore bra att införskaffa allt nu! hehe :D Så blöjor, servetter, oljor och sånt står fortfarande kvar på affären...



Vi tror ju att det kanske blir en tjej. De försökte kolla på ultraljudet men den rörde sig så mycket så det var svårt att se, men KANSKE, med ett väldigt stort reservationstecken trodde de KANSKE tjej. Jaja vi får väl se vad som "ploppar" ut! :D



Har ni tagit reda på vad som finns där inne!? :)

2011-05-15 @ 18:03:53
URL: http://speckstahuset.blogspot.com/
Postat av: Erika big sister

Haha man skulle vara butiksbiträde - tänk om man kom till akuten och hade tappat bort patienten....

2011-05-15 @ 21:11:33
Postat av: Karro

jag blir faktiskt lite besviken på tandkrämen, jag hade förväntat mig mer!

2011-05-15 @ 22:32:09
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0