Oväder...

...skulle det visst bli idag.
Det har åskat och regnat har öst ner överallt utom just över mitt hus verkar det som. Här har solen skinit hela dagen och nu är det underbart varmt ute på altanen :)

Trodde att det skulle bli oväder här också så vi började baka lite imorse, det var väl tur det för jag fick sen besök av både Ulrika och Nikita. Tanken var att vi skulle kunna unna oss gofika om det ösregnade och åskade ute! Nu hade vi tur, för vi fick både fika och solsken :)

Nu sover Affe och jag har fått skura hela köket, han råkade hälla ut en liter mjölk på golvet *suck*
Men det var skitigt här och nu hade jag inget annat val än att dra fram skurhinken :)

Nu skulle det vara klokt att ta fram lite skoluppgifter och göra klart, men solstolen ser onekligen skönare ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0