Idag har det...

...inte varit jobbigt att heta Therese, trots en alldeles för tidig uppklivning imorse och trots en son med alldeles för mycket humör ibland :)

Vi har varit ute och lekt hemma på gården. Solen skiner lika mycket idag så när lilleman skulle sova så tog jag på mig bikinin och la mig i solstolen. Somnade på två röda, vaknade av att jag höll på att koka så jag gick in och svalkade mig med en glass :)

Ska åka och hämta ut ett recept på apoteket nu, till katterna mina som ännu en gång fått mask. Troligtvis första gången av tio i sommar. Det äts sork, möss, råttor och fågel i parti o minut så klart de får mask!


Avmaskningsmedel som droppas i nacken för att slippa bråket om tabletter.
Helt oslagbart bra!! Rekomenderas starkt om du har en katt som inte vill ta tabletter!

Nytt skal till mobilen fick jag idag också, ett rosa :)
Passar mig bra, jag som är så rosa utav mig ;-)

NU: Besöka Ica som omväxling =)

Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Finns en liten suprise i min blogg, titta där ;)

2011-05-10 @ 16:53:15
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj! Det medlet har jag aldrig hört talas om.

Själv sitter jag på katten och tvingar honom att gapa, varpå jag ser ut som .... Ja, väldigt mycket rivsår blir det.

Bara att ringa vet. för att få utskrivet eller?

2011-05-10 @ 19:58:15
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hojtar kanske till när det blir dags igen. =) Nu var det bara nog en månad sen jag avmaskade honom tror jag. Min lilla fetknopp, Eddie.

2011-05-11 @ 08:28:45
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0