Helg för mig =)

Äntligen är jobbhelgen över, känns inte alls dumt :)

Har några ärenden att uträtta idag, besöka barnmorskan och åka in till häslokostbutiken inne i stan. Har fått (blogg)tips om att man kan testa med ngt som heter Thuja D6 till Alfreds mollusker (som börjar sprida sig rätt mycket). Det tipset har jag googlat som f*n på och nu bestämt mig i samråd med fadern att vi testar!!

Solen skiner även idag och det gör mig happy happy =)

Kassler och broccoligratäng till middag, varken Albin eller Alfred lär jubla av glädje. Men jag handlar, jag lagar mat = jag bestämmer ;)


Så här munter är man efter en jobbnatt ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vile har några mollusker i ansiktet, på hakan och nån på ena armen. Testade med tea tree oil, men till ingen större nytta faktiskt. Tipsa sen om vart du köpte Thuja?



//Lisa

2011-05-09 @ 09:23:14
Postat av: Therese

Lisa, jag köpte den på Hälsokraft på sjögatan, tydligen är det bara dom som har den i stan. Jag köpte en lösning som man ska badda med morgon och kväll, fanns även tabletter men det känns mer rätt med utvärtes :)

Ska ta ett kort på han idag så får vi se om det blir bättre :)

När kommer er bebis?

2011-05-09 @ 11:46:33
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Nikita

brocoligratäng är faktiskt jääävligt gott!!

2011-05-09 @ 12:16:43
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tackar det ska jag kolla upp, Vile är så sur på sina mollusker hehe han vill inte ha dom mer, stackarn!



Bebis väntas kommas 9 Juni :) Men gärna tidigare om du fråga mig ;) dels pga kaoset på förlossningen...men jag antar att det är förstorat i media? Det brukar ju lösa sig ändå.



//Lisa

2011-05-09 @ 17:08:56
Postat av: Therese

Men oj det är ju typ jättesnart =)

Jag skulle gärna vilja att Alfred var fri från sina när bebisen kommer så kanske man slipper det på nästa barn.

2011-05-09 @ 17:42:34
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag vet...hhaha usch börjar bli nervös! Ja att det ska smittas vidare vill man ju helst slippa

2011-05-09 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0