Funderingar och sommarplaner!

Jag älskar bröllop, romantiskt och fint och stämningsfullt på alla sätt och vis.
Hela Juli är nu uppbokad på olika bröllop!
Måste någonstans försöka att prioritera min familj också så ett av bröllopen kommer jag tyvärr att tacka nej till då jag istället väljer att åka på en husvagnssemester med min syster M + Tilde & Emilia.
Det är troligtvis sista semestern som jag verkligen får rå om Alfred helt för mig själv. Nu tycker många att jag är knäpp som åker bort när jag ska till å föda, men jag åker inte längre än till Hudiksvall och som det ser ut idag så får jag ju ändå inte föda i Sundsvall utan blir hänvisad till Hudiksvall. Så det passar ju toppen ;) Dessutom så har jag och Maria fyra förlossningar i bagaget så det ska nog gå bra, haha!

Idag har vi besökt bilprovningen med lilla turkosa bilen. Den gick såklart igenom, det gör faktiskt alla bilar jag åker in med :-) Vet inte om jag har bra bilar, bra mekaniker eller en jäkla charm ;) Idag hade jag med mig Alfred och han var mäkta imponerad av detta ställe. Många WOW skreks rakt ut och fick han välja så tillbringar vi semestern precis där! Att kolla när bilarna hissas upp till taket och när de knackar med den där hemska grejen var grejer det :)

Insåg imorse att jag har massor av skolarbete kvar.
Psykologin ligger först på listan och skall vara klar på fredag så nu har jag inte tid med bloggen längre... Utvecklingspsykologi och panikångest tar min tid!!


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Men du, då vill jag ha en utförlig lektion hur man gör, hur man beter sig för att få bilen att "gå igenom". Spelar ingen roll vilket sort eller årgång jag åkt med, blir ALLTID ombesiktning :(

2011-05-16 @ 18:43:26
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Titti

Å blire problem kan du ringa mig ;) Johan å jag har ju förlöst några lamm å är rätt härdade nu :D

2011-05-16 @ 18:44:00
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

En sak till, tycker du gör helt rätt i husvagnssemestern! :)

2011-05-16 @ 18:47:21
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therese Östberg

Ja du Ulrika, mysbyxor och spela dum och ovetande ;) Kortkort och sånt tror jag går bort :) Men alltså, jag ställer ju upp när det är dags för er bil att besiktas :)

Titti: Känns tryggt att höra :-)

Ulrika: Tack!

2011-05-16 @ 19:34:37
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: madde

så skönt att pärlan gick igenom=)det kanske var Affe som var nöten att det gick=)

2011-05-16 @ 21:16:58
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: therese

Madde, tvivlar du på min charm?? ;-)

2011-05-16 @ 23:28:45
Postat av: dessi

ÅÅ jag som inte blivit bjuden på ett enda bröllop :( det som är såå kul! Lite lyxigt att tom kunna välja bort ett ;) men en semester m fam är ju inte fel heller...o klart du ska föda i s-vall-det har vi ju bestämt ;)

2011-05-17 @ 09:05:51
Postat av: Mia

Min gick också rakt igenom, inte ens nåt på "bra att veta" hade jag då jag var in med min räser.

Skönt som sjutton!

Förstår att Alfred älskar det stället. hihi.... =)



Och husvagnssemester... Klart du ska på den!

OM det är i krokarna då du ska ha så är det ju rätt smart anser jag. =)

2011-05-17 @ 09:49:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0