Andnöd

Hur vanligt är det med andnöd när man är gravid?
Jag får emellanåt så himla svårt att andas, kan även få hjärtklappning.
Jag tror inte att det är farligt eller så men givetvis är det ytterst obehagligt!

Nu har vi ätit en himmelskt god fisksoppa och druckit kolsyrat vatten till, är det fest så är det ;)

Utvecklingssamtal har vi hunnit med också, sonen fick ett OK i rumpan ;)
Älskar vår förskola!!!
Fick även Alfreds höstschema nu. Han kommer att gå 15timmar/veckan när bebis kommit.
Lite för min skull men mest för hans skull. Hur som haver så är jag nöjd med schemat :-)

Är så otroligt glad över att så många vänner ska ha bebis i sommar, tänk vilket underbart år vi har framför oss :)

Nu ska jag ta och sno ihop en chipsdip till kvällen.
Junior sitter i badet och leker med sina båtar och den störste är förpassad till sovrummet där han tittar på någon idrott, hockey tror jag att det är! Jag vill se en film....

Inte många arbetspass kvar nu :-)
LÄNGTAR!!!!


Kommentarer
Postat av: karro

jag börjar bli nervös för dagis, vi sökte plats från 15 augusti, två veckor innan jag börjar jobba så vi hinner med inskolning, och har inte hört ett endaste ord. ingen har hört något, det enda man får höra på byn är att det är sjukt många barn som ska in samtidigt...

2011-05-13 @ 21:47:37
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Känner igen det där med andnöden! Började ganska tidigt för mig! Kommer ihåg att jag sa till Patrick att jag först nu förstår hur det känns för alla de som har astma eller allergi och när de får svårt att andas! Även hjärtklappningen känner jag igen och nä det är inge trevligt! :(



Hoppas allt flyter på bra annars, det verkar det ju som iaf! Själv kom jag på igår att jag kanske ska ta och googla på hur värkar känns, så jag vet när jag eventuellt får några! haha



Ha det gott! Kram

2011-05-14 @ 11:20:41
URL: http://speckstahuset.blogspot.com/
Postat av: dessi

Jag fick också tungt med andningen men jag tror det berodde på att jag hade högt blodsocker just då...när jag försökte minska ner på lite sötsaker o juice så gick det över för mig ;)

2011-05-15 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0