Allt går bara man vill :)

Gårdagen såg ut så här...

08,00-16,30 skola
16,30-18,00 hämta hem sonen från barnvakten
18,00-20,00 bada sonen, roa han, städa lite
20,00-20,55 blogga, läsa bloggar
20,55-06,45 jobba natt (ofrivilligt och oväntat)

Dagen idag ser ut så här...

06,45-17,30 roa junior en hel dag
17,30-19,30 titta på när pappan roar junior ;)
19,30- tillsv. SOVA!!


Det blev en miss på jobbet. Jag var beviljad semester sedan några veckor tillbaka men det hade missats att ringa in en ersättare och när man upptäcker det (20,55 igår) så finns det ingen vik. tillgänglig så jag åkte ut ändå.
Oerhört irriterande men jag erbjöd mig när de inte fick ut ngn annan. Vill ju inte gärna att min kollega ska behöva jobba ensam.
Får semester inatt istället :)

Och idag är jag hemma med Affemannen, som inte har ngt dagis idag!

Allt går bara man vill :)

Har tagit till en reservplan... Petra och Sofi kommer hit. Vi roar järnet (barnen roar sig själva) så att vi sedan kan sova en lååååång lunchvila ♥

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Kom hit ist och sjukskriv dig lite ska jag passa upp på dig!

2011-05-03 @ 10:20:18
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jätte härligt verkligen :) Du får komma och mysa med Pebbles någon dag om du vill! Om du känner suget efter häst.



Ja han är speciell. Ska lägga ut några filmer från idag nu. Lägger strax upp på bloggen så är du nyfiken kan du kolla om en stund :)

2011-05-03 @ 22:02:13
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0