Vår!!!!

Badhuset hela förmiddagen med god vän och hennes dotter, mycket trevligt.
Förutom att min son får ett akut anfall av hunger så fort vi kliver ur duschen, idag skrek han till sig en banan av en vänlig mamma därinne... Skämmes ;)
Nästa gång tar jag med ett kilo och hoppas på att kunna klä mig i lugn och ro :)

Nu har jag gjort vårfint i våra fönster i köket också.
Limegröna gardiner och nya fina kuddar från indiska till kökssoffan.
Det lyser verkligen vår därinne nu och jag bara älskar det :-)

Kanske bjuder jag på en bild eller två ikväll!

Har ni börjat få vårkänslor och börjar fixa lite fräscht hemma?

Kommentarer
Postat av: dessi

Ja vi har påbörjat renovering av Idas rum och sen ska hallen få lite bättre förvaring....gardinbyte mm får vänta ett tag till.

2011-03-06 @ 14:29:35
Postat av: Anna S

Jaa visst är det skönt med vår. Äntligen!!

Jag har börjat med att handla hem lite begagnade möbler som jag har förvandlat med en pensel och en färgburk.

2011-03-07 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0