Bus, glass och solsken!

Bus och lek hela förmiddagen med Sofi och sötaste Kerstin!

Medans sonen vilade så passade jag på att slutföra och skicka in lite inlämningsuppgifter till skolan, skönt när det är gjort :)

Glassbilen kom förbi tidigare idag, så nu vet Alfred hur den melodin går. Detta är ju iofs perfekt för nu kan jag troligtvis aldrig mer missa den. Jag har cravings... Sundborn Vanilj, en per kväll behöver min kropp få i sig för att må som bäst och nu har vi frysen full ;)

Nu sova för att orka jobba natten!

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Sanna

Å va sjukt sugen ja vart på glass nurå...

Ditt fel!!

2011-03-18 @ 12:19:33
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0