Trött kille!

Alfred bara sover och sover...
La sig sju igår (som alltid) och sover än. Jag har varit in och petat på han och försökt få han att slå upp småögonen men icke!
Men nu måste han upp. Vi får främmande idag av Nikita o Albin + att man inte kan sova bort hela dagen ;)

Ute stormar det och jag har varit vaken sedan 06,40.
Har dock legat i sängen ocgh softat tills nu :)

Love my life!!

Väntar på tre paket också denna vecka :)

Det ena är från HM, det andra är från Hjärtats rum och det sista från Carolines smyckesskrin. Har beställt kläder och halsband till mig själv, bara för att jag tyckte att jag var värd det ;) Sen paketet från Hjärtats rum kommer jag att blogga om sedan så det berättar jag inget om än :-)

Kom ihåg att ni får 20%rabatt på hela beställningen fram tom 31 mars.




Kommentarer
Postat av: Karro

hahah! jaa, jag tittar ju inte på det för nuppandet skull ;) jag tycker faktiskt att det är ett väldigt intressant idé, ännu roligare hade det varit om de inte visste om att de blev filmade! då släpper ju nog folk loss på ett annat sätt.

2011-03-24 @ 11:52:53
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0