Tråkhelg!

Detta är absolut ingen helg som jag längtat efter eller som ska bli kul på något sätt...

Albin är bortrest, jag ska jobba nätterna och Alfred ska åka hem till faster Katrin hela helgen. Och eftersom jag inte kan sova speciellt länge så undrar jag vad jag ska syssla med i helgen?

Jag är verkligen inte typen som njuter av att vara barnfri, vet att många har åsikter om det också men jag gör inte det. Om det är något speciellt som skall göras, men annars föredrar jag att ha prinsen hemmavid. Kalla mig gärna tråkig ;)

Nu ska jag packa bilen så att vi är redo att dra till Stöde sen när han vaknar!

På återseende och trevlig helg alla som är lediga :)


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Det är väl bra att du gillar att ha dit barn hemma :-)

2011-03-25 @ 12:45:56
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Nikita

jag är precis som dej.. lämnar inte gärna bort albin i "onödan" utan mest om det behövs eller ibland nån gång om mormor vill låna honom, men jag har mer än gärna albin hemma och med oss då vi ska nånstans =)

2011-03-25 @ 13:28:44
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna S

Det är väl bra att du vill ha honom hemma. Det finns dom som inte vill det och det är mycket värre. Hoppas du får sova.

Kram

2011-03-25 @ 15:30:40
Postat av: dessi

Jag tycker inte du e tråkig men det är ju synd att du inte kan njuta o känna lugnet av att vara själv :)Jag brukar tanka mkt energi av att få vara själv och andas lite....det tror jag du också kommer att göra fast du inte känner det just nu ;)

2011-03-25 @ 15:44:03
Postat av: Maria Ö

Å jag tycker det är skönt att bara få vara ibland och vara barnfri.

2011-03-25 @ 15:56:49
Postat av: Therese

och jag har aldrig klandrat dom som vill vara det!

2011-03-25 @ 18:27:10
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Linda

känner precis igen mig. Jag lämnar sällan bort mina barn om det inte är akut, och jag vet nån gång om mormor frågar om barnen får sova där då brukar jag och sambon titta frågande på varann när vi är själva och undra vad man ska göra nu da?? :) Känns väldigt tomt och konstigt tycker jag.



Kram Linda



2011-03-25 @ 22:47:51
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0