Sådär...

Det här med att jobba natten har många fördelar men som det ser ut för mig nu är nackdelarna större...
Jag kan nämligen inte sova.
Var helt ensam hemma och katterna var ute. Sovrummet svart och svalt...
Ändå vaknar jag och kan inte somna om redan efter två timmar, fattar ju tom ett pucko att man inte klarar sig på två timmar sömn på ett dygn.

Kanske/hoppas att det vänder!

Inatt har jag semester för det är skola heldag imorrn. Skönt, ska slänga mig i sängen efter solsidan!

Annars har dagen varit sådär, jag har varit trött och haft kort stubin.
Men vi var iväg på en kort skotertur, har tvättat lite kläder, käkat fajitas och mest bara slappat.

Har en hel del sammandragningar (redan) och jag försöker att ta det lite lugnt, vilket inte alltid Alfred uppskattar så lite småkonflikter uppstår med jämna mellanrum, vilket i sin tur får mig att känna mig som en kass mamma.
Imorrn är det åter dagis och vi hoppas nu på att få vara friska och krya så att rutinerna kan få rulla på, för allas skull!

Nu ska jag kolla på solsidan, äta kladdkaka och tycka synd om mig själv :-)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Sjukskriv dig....

2011-03-13 @ 22:02:15
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Benen i vädret!! Här vill vi inte att nån bebis ska komma redan!

2011-03-14 @ 07:10:54
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu är det du som tar det lilla lugna... Håller med Titti o systeryster...

2011-03-14 @ 17:10:48
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0