Ny dag

Först och främst så vill jag tacka för att stöttande ord i föregående inlägg ♥

Idag är det en ny dag och deppdagen från igår är som bortglömd, för igår var jag verkligen superdeppig... Allt var skit. Men såna dagar kommer och går!

Stora bebisen min fick jag väcka halv nio idag, det har nog aldrig hänt förr.
Så det blev verkligen en sovmorgon deluxe här, kan behövas eftersom jag jobbar inatt :)

Nu klär vi på oss skalkläderna (det är 8,9 plusgrader ute redan nu) och beger oss till grannen för playdate!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag förstår din oro! Eller, jag kan försöka föreställa mig din oro... Men till sensommaren/hösten vet jag att det kommer att dimpa ner världens guldklimp till dig (jag tror på en riktig lite tösabit jag) :D bamsekramar

2011-03-22 @ 15:41:34
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0