Min stora kärlek ♥

Längtar efter goprinsen nu, en puss skulle inte sitta helt fel ♥
 
Har handlar lite nya skor till både han och mig idag.
Han fick nya fina gummistövlar och ett par textilsneakers, nu är vi redo att möta våren på allvar. Den verkar ha övergett oss tyvärr, var ju så fint för någon vecka sedan... Men den kommer ju tillbaka som tur är :) Men jag föredrar att snön tinar bort istället för att blåsa bort!

Nu kallar plikten och jag lovar att den negativa Therese inte tänker återkomma till bloggen på läääänge ;)





Textile boots
Dessa bl.a fick följa med hem :)


Trevlig lördagkväll alla!!!



Ps. ojjjj vad min blogg är i behov av en vår-makeover ;)


Kommentarer
Postat av: Titti

Blir tomt kan jag tro,utan grabbhalvan...

2011-03-27 @ 10:06:28
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Michan

Ääää det är klart man måste få vara negativ, det är ju det bloggen är tillför. Alla är vi ju negativa ibland somliga ofta :)

Kramar

2011-03-27 @ 19:38:43
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-03-27 @ 19:43:44
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0