Lördag!!

Ojoj, det känns i kroppen att man haft huset fullt av ungar!
Jag är trött, typ jättetrött ;-)

Kvällen igår var livlig men kul.
Vi bakade pizza och frossade i fruktsallad med glass, vilket faktiskt är betydligt godare än chips. Bara snäppet jobbigare att få till!

Imorse åkte kidsen hem iaf. Jag och Alfred drog vidare till Drakborgen med Petra & Samuel. Ojj vad folk... Men kul och uppskattat av barnen :-) Synd bara att deras lunchbuffé är sämst i hela sverige, men vi käkade iaf!

Nu är vi åter hemma i lugnets vrå och junior sover, och jag ska göra detsamma.
Det var en mycket tidig morgon imorse.
Tilde vaknar 05,45 och jag frågar då Men varför vaknar du nu? Vi sover lite till.
Till svar fick jag: Men moster, jag vaknar nu eftersom jag sovit klart!
Enkelt... Bara att kliva upp!!!'

Så godnatt då en liten stund :-)


UPDATE: Ännu en liten prins har sett dagens ljus, idag var det fina fina Sanna som fick sin efterlängtade lilla kille. Stort grattis till hela familjen <3


Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaha,ja det var ju lagom logiskt :D Skönt att du överlevde iallafall ;) Vete 17 om man har orkat..

2011-03-20 @ 07:42:43
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0