Hur ska jag orka?!

Inatt börjar allvaret, jobb 20,45-07,15. Fem nätter denna vecka :(

Hur går man tillväga natt ett? Jag kan INTE sova på dagen/em om jag sovit en hel natt, så jag antar att man är vaken ett dygn direkt?! Jaja det lär ju visa sig ;)
Kvällstrött är jag också, igår gick jag isäng redan 19,45 och det är ju helt sjukt...
Kan tillägga att jag bestämde mig för denna nattperiod (3månader) INNAN jag blev gravid, är ju något tröttare nu än då!

Hur som helst så är min lilla goding sjuk. Var varm redan igår men vi antog att det berodde på att han härjade så mycket och fick gå och lägga sig. Imorse var han fortfarande varm, tempen visade blygsamma 38,4 men är helt klart högre nu. Alvedon har han fått och är ändå relativt pigg...

Nu är det glassmys i soffan, vi kollar på Emil i Lönneberga, skönt med ngt annat än Rorri ibland...




Kommentarer
Postat av: Lotta

Har missat en hel del här! Först grattis en massa till både lillebror och storebror, jisses vad tiden går undan! Och såg att du gillar Tomas di Leva, va du på pipeline nån gång på nittiotalet när han pratade om kärlek, det var väldigt bra.

Kul att bebben i magen gör sig hörd, nu vet du ju hela tiden var den håller hus,hihi..

Ha det underbart i solen!







2011-03-07 @ 10:10:44
Postat av: Karro

hmm... det är ju svårt att vända från dagtid till natt, även om jag tycker det är lättare än att gå från natt till dag. försök lägga dig i eftermiddag?

annars är det väl nästan i regel alltid så att man fixar första natten oavsett hur man sovit innan...

iaf var det så för mig, men då jobbade jag ju visserligen inte så långa pass som du.



men det fixar du! :)

2011-03-07 @ 10:20:15
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0