Här var det snor...

Jag är så förbenat förkyld.
Mår bra, är pigg och kry men snoret forsar och nysningarna avlöser varandra i ett kör + att det känns som om det kliar i hjärnan. Men då vet man iaf att man har en sån också ;)
Har suttit i skolan hela dagen idag och snytit mig så jag har fått sår under näsan. Lånar lite stjärtsalva av ongen min :)

Har även haft besök av en god vän ikväll, mysigt!!

Nu är det halv åtta sen en hel del plugg...

Har även några mail som jag måste skicka, skulle ha varit ivägskickade för längesedan!


Värdelös bild, men min nya hissgardin i köket =)

Kommentarer
Postat av: lis

det bästa sättet att undvika sår under näsan är faktiskt att använda sig av våtservetter! det är helt underbart att kunna snyta sig en miljon gånger och man är fortfarande som vanligt. =)

2011-03-15 @ 15:16:18
Postat av: Therese

Lisette, jag började faktiskt använda det igår. Helt suveränt!!

2011-03-15 @ 15:38:38
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Är det gardin från Hemtex? Såg den förra veckan o tro det eller ej men jag tänkte på dig! :D

2011-03-15 @ 16:20:37
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0