Happy!!



Vilken ångest jag haft över detta tandläkarbesök...
EXTREM ångest!!
Hade äntligen sparat pengar och bestämt mig för att nu jäklar ska jag ta tag i detta. ELVA år var det sedan jag var där sist, bara det är skandal!
Ja ni kan ju själva tänka er vad detta kalas kommer att kosta!

620 kronor, för att vara exakt! En fis i rymden ;)
Ett pyttelitet hål och tandsten på två tänder, kan ni förstå...
Ingen tandröta, tandlossning, inga rotfyllningar och inget skäll :-D
Bara ett besök till hygeinisten behövs.

Idag känner jag mig sådär galet lycklig :)



När jag kom hem från tandis så hade jag besök av Sofi, så vi tog oss en härlig prommis med vagnarna i den underbara solen! Tack tack tack för sällskapet!

Fick precis mail av min lärare också, mina inlämningsuppgifter är godkända :)

Idag kan man inte vara annat än GLAD!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad skönt att det inte kostade mer hos tandläkaren. Jag har också skräck för att gå dit och det är säkerligen 7 år sen, men vi har inte råd helt enkelt.



Jag skulle vara så tacksam om jag hade tandsten på bara 2 tänder, jag har nog på alla! Dessutom är jag tvungen att ha bettskena varje natt eftersom jag gnisslar och biter tänder som bara den! Det kostar det också.



Härligt att inlämningsuppgifterna var godkända!

2011-03-01 @ 17:00:04
Postat av: Nikita

Härligt med sån där happy feeling.. själv är jag mest irriterad på trasiga bilar och lite sånt ;) men de är inget ovanligt att mitt humör skiftar på två sekunder och sen tillbaka igen två sek senare ;)



kram!

2011-03-01 @ 17:56:01
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Vilken helt underbar dag.

Grattis kan jag inte låta bli att säga.

2011-03-01 @ 21:14:25
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Anna S

Gud vad skönt att du slipper plågas hos tandis :)

Man kan inte bli annat än glad av detta strålande väder. Kram

2011-03-01 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0