Frajdäysmjuus :)

Fredagsmys står på dagens schema.
Vem vill inte delta i det liksom ;)

Det blir jag, knatte, fnatte och tjatte och sambon om vi har tur :)
Syster jobbar och givetvis ställer jag upp, även om vi får förbaskat trångt. Sängplatserna räcker inte till...
Men finns det hjärterum så finns det stjärterum :-)

Rum för gosaker finns det också, så vi passar på att baka pizzor till middag och sedan slår vi till på en massa gotta till kvällen. Hoppas att Abbe slipper några utryckningar innan barnen sover iaf (lite egoistisk tanke kanske, haha).

Nu beger jag mig till byns ica-butik för att ladda, sen hämtas de små busarna :)





Fick för övrigt ett helt fantastiskt MMS imorse, det var Elsas lillebror som kommit till världen, en stor och stark kille och otroligt fin.
Ett supergrattis till er vännen <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stort grattis till hela Jeanettes familj... Själv hoppas ja vår lille tittar ut i helgen, inte ikväll helst just för att inte missa Fredagsmyset;)



Hoppas Ni får en superduper kväll tillsammans med små tjejerna:) Hörs till veckan.. Kram

2011-03-18 @ 16:39:12
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0