En helt vanlig torsdag :)

Jobbat natten, sovit lite när jag kom hem. Vaknade utan huvudvärk (vilket var länge sedan), rengjorde munnen och åkte till tandhygenisten som i sin tur rengjorde ytterligare. Så nu är tänderna glänsande rena!!

Handlat mat på ica, ideerna lyser med sin frånvaro. Det blir Veckomatsedel from söndag!!
Idag serveras det Stinas kyckling, ris och wokgrönsaker. Det är väl inte precis så att smaklökarna dansar tango av glädje men det känns enkelt och gott :-)
Men med planering så ska detta bli bättre, vi behöver framförallt mer varierad kost. Som det ser ut nu så rullar vi runt på köttfärs och falukorv i alla dess former... Mera fisk och mer variation!!

Detta får bli dagens trista inlägg ;)

Är det så att du gör veckomatsedel?? Lämna gärna din bloggadress så att jag kan få lite inspiration :)

Kommentarer
Postat av: Karro

vi får försöka planera veckomatsedlar ihop, för jag har bannemig inte någon fantasi jag heller!

2011-03-31 @ 15:34:13
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag känner igen mig rätt så rejält i det du skriver.. Ska försöka bli bättre ja oxå på den fronten. Kanske får bli en lista from Måndag...

2011-03-31 @ 17:08:15
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: research papers

Det blir Veckomatsedel from söndag!!Idag serveras det Stinas kyckling, ris och wokgrönsaker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0