Drömmar

Kollar på en unge i minuten just nu, tack tv4 play för den funktionen :)

Och jag har verkligen drömmar om hur nästa förlossning skall vara...

Jag har tex aldrig under mina tidigare graviditeter fått skriva ner hur jag önskar att min förlossning ska vara, har aldrig haft tid att diskutera alternativa smärtlindringsmetoder. Har aldrig fått vara uppe och gå med sån där rullator. Fick inte möjlighet att välja fölossningsställning med Alfed, har aldrig blivit erbjuden microlax.... Ja det är massor av saker jag tycker jag har gått "miste om".

Men så tittar jag på detta avsnitt och inser att jag ska inte klaga, paret som fick ett akutsnitt skulle jag inte vilja byta med.

Men hur vill jag ha det då?
Ja det tåls ju att fundera på... Men en sak är säker, denna gång packar jag bb-väskan i god tid ;-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja va ska man ha med sig i BB väskan liksom? Kom gärna med förslag...

2011-03-08 @ 19:21:59
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Hallå!!



Ska ni bada på söndag? :) Vi är lite sugen på det (om vi nu kan hålla oss friska så länge ;))



KRAMAR

2011-03-08 @ 20:24:53
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Sofi

Du får packa den i förebyggande syfte, som med paraply, tar man med sig det så regnar det inte.

Packa väskan i riktigt god tid så ska du se att det kommer dröja länge innan du behöver den.



Vad skulle gilla en igångsättning vid BF+15dgr??

2011-03-08 @ 22:49:31
Postat av: Anonym

Du får packa den i förebyggande syfte, som med paraply, tar man med sig det så regnar det inte.

Packa väskan i riktigt god tid så ska du se att det kommer dröja länge innan du behöver den.



Vad skulle du gilla en igångsättning vid BF+15dgr??

2011-03-08 @ 22:50:14
Postat av: Anonym

Du får packa den i förebyggande syfte, som med paraply, tar man med sig det så regnar det inte.

Packa väskan i riktigt god tid så ska du se att det kommer dröja länge innan du behöver den.



Vad skulle du gilla en igångsättning vid BF+15dgr??

2011-03-08 @ 22:50:29
Postat av: Sofi

Du får packa den i förebyggande syfte, som med paraply, tar man med sig det så regnar det inte.

Packa väskan i riktigt god tid så ska du se att det kommer dröja länge innan du behöver den.



Vad skulle du gilla en igångsättning vid BF+15dgr??

2011-03-08 @ 22:51:25
Postat av: therese

Sanna, ingen aning. Har aldrig packat en ;-)

Fia, Affe är sjuk och jag sover bort dagarna pga nattjobb :-(

Sofi, är du galen?? 37+3 räcker och jag vill inte bli igangsatt, den biten kan jag ;)

2011-03-08 @ 23:35:40
Postat av: Titti

Sköna kläder så man slipper sjukhusnattlinnet,läsning å musik!Å lite karra...

2011-03-09 @ 08:12:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Titti

Åsså telefonen så du kan ringa dina halebop vänner när du får tråkigt :D

2011-03-09 @ 08:14:03
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sofi

Var inte meningen att spamma....Vet inte vad som var problemet,det blev liksominget, tilslut gav jag upp och tänkte att det var väl inte meningen att jag skulle skriva nåt. Men oops det blev vist fyra inlägg..



Sant omigångsättnigen,

2011-03-09 @ 10:01:00
Postat av: Veronica - mamma till Theo & gravid med nummer 2

Ska ni ha en liten? Grattis till er. När är de beräknat?

Jag ska själv ha nummer två om ca 5 veckor...just nu ligger jag hemma sjuk, och har inte förberett något..=S

2011-03-09 @ 10:09:55
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Glitterögonskuggan - glöm inte den!!

2011-03-09 @ 11:29:49
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg plånbok från brandsinfashion.com, för att kika hur den ser ut och kanske t.o.m delta, klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html#comment

2011-03-09 @ 11:51:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0