Sol och statistik :)

Det märks på statistiken att vi har gött väder i landet, underbart att se att man har annat för sig än att hänga vid datorn dagar som dessa :)

Idag har vi haft en alldeles underbart trevlig mammaträff, några av mammorna har jag ju regelbunden kontakt med medans andra har jag inte sett på ett år.
Stora och glada barn med stark vilja ;)
Många är vi som ska ha barn nr 2 i sommar också så det blir garanterat fler träffar :)

Om bara några dagar ska vi åka på en liten minisemester en helg.
Det är furuvik som skall besökas, hoppas på fint väder så att vi kan bada och ha det bra!
Vi åker tillsammans med Petra m.familj så det kommer bli super :-)
LÄNGTAR!!!

3 halva arbetspass har jag kvar också, sen är jag helledig läääänge, ända till 5 mars 2012, då ska jag jobba halvtid natt för att sen vara hemma ett halvår igen :)

För övrigt känner jag mig lite smått less, trött och irriterad...

Kommentarer
Postat av: Nikita

åh va mysigt med furuvik!! Dit skulle jag också vilja åka igen, men det får nog bli nästa sommar.



kram, ps hälsa Affe också!

2011-06-12 @ 22:02:04
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0