Regn

Idag är det inga 30 grader varmt ute, men å andra sidan så tänker jag vara så tråkig att jag säger att detta regn behövs. Det är snustorrt ute och allt blir bara brunt och fult!

Vi tänkte ta tillvara på denna dagen men först ut är ett spontanbesök av Madde och Wilmer.
Sen när pappan i familjen kommer hem så ska jag åka och handla lite och ikväll ska det bakas lite bullar och matbröd. Tekakor och filmjölkslimpor kanske?!

Vilket matkonto man får på sommaren....
Mycket grillat och alla dessa meloner som faktiskt är riktigt dyra, men det är ju å andra sidan sjukt gott och svalkande :) Men då får man passa på att vara ekonomisk de regniga dagarna och se till att det lagas "riktig" mat här hemma.

Nu borde jag städa av lite tills Madde kommer men jag ids inte helt enkelt, hon får blunda för röran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0