Energinivån påfylld

Sol och bad hela dagen lång!
Vilket väder vi haft...

Jag ser lite ut som en kokt kräfta, men är lika glad för det :)
Sonen har klarat sig bra, lite solskyddsfaktor 20 på fm sen solskyddströja!

Sallad till lunch, älskar Icas nya salladsbar. Skulle kunna äta där var dag... Kanske det bästa som hänt Matfors på länge ;)
Kräm och mjölk till middag, dagar som dessa ödslar jag inte vid spisen ;)

Kvällen spenderades i en bil, på en parkering i Stöde med några glada tjejer!
Bilbingo-premiär för mig ikväll, hur kul som helst ju :)
Jag kommer säkert sitta varje måndag på den där parkeringen nu ;)

En superbra dag, förutom att jag inte vann på bingon ;)



Kommentarer
Postat av: Erika ö

Även Grums Ica har ny salladsbar!

2011-06-28 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0