En slö dag!

Man skulle kunna tro att Therese festade till igår, men icke sa nicke!
Hon är nämligen bakis-seg idag!
Får inget gjort....

Logen är iordningsställd iaf och vi har haft finbesök av mormor o Gunnar idag ♥

Har nyss tagit en lång dusch tillsammans med min son och känner mig äntligen som folk igen :)
Känner mig lite lycklig över att Sofi lämnade kvar lite bakverk i min kyl igår, ni förstår ju såklart att jag varit där och nallat av dom idag ;) Vem kan motstå liksom?? Obeskrivligt gott!!





Tanken är att vi ska äta grillrester till middag idag, men min kropp börjar längta efter en pizza så nu ska jag övertala herr sambo :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuud vad gott.....

2011-06-25 @ 22:36:15
Postat av: Linda

men va gott det ser ut :)

2011-06-26 @ 10:22:28
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0