T R Ö T T + Y R

Trött och yr i kolan idag, känns jobbigt...
Har verkligenn ingen som helst energi över, vill gärna att bebis ska sjunka ner lite så att jag får luft!
Vill även få svar på proverna jag var och lämnade hos bm i fredags...

Men å andra sidan så måste jag försöka ta dte lite lugnt. Jag har städat Affes rum och rensat lite bland kläder (ett evighetsgöra), jag har städat mitt "skrotrum" dvs rummet där allt skit samlas :)
Sen fick vi besök av Maria med barn :)

Nu ska jag duscha för att sen få åka och sätta mig i stolen hos Tant Grön och fixa håret.
Slitna sommartoppar ska väck, inget mer radikalt än så denna gång!



Over and out!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har sagt det förr o jag säger det igen..



Jag är såå glad att jag har dig, hör av mig när jag får lust o ork:) Kram i massor till dig, Affe o lill bebis <3

2011-07-20 @ 19:11:37
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0