Söndagsmys!

Haft en skitmysig förmiddag på tu man hand med min goa unge, helt underbart ♥

Sen har väl dagen rullat på, ví har haft lite trevliga kaffegäster här och jag har fixat lite i Affes rum som varit ett upp-och-ner-vänt kaos. Sorterat och rensat bland kläder, både till han och bebis :) Fått upp nån tavla som Affe fått av farmorn :)

Mår illa idag, får inte i mig just nån mat... Säkert halsbränna, så det ska jag testa att bota med en Rennie tuggtablett. Busenkelt :)

Bebis bökar idag och ger mig onda sparkar, börjar bli bra schvung i kickarna nu, mindre skönt!! Men jag älskar all form av rörelse så jag njuter nog lite i smyg ändå ;) No pain no gain sägs det!

Så fort lilleman somnat så ska vi kolla på film, Svinalängorna ligger och väntar!
Hoppas och tror att den är bra!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Ida fra Norge :)

Vi skal se The Tourist i kveld. Skulle egentlig se den igår men. God bedring fra halsbrannen! :) Jeg brukte Natron mens jeg gikk med Mia! God kveld til dere alle! :)

2011-07-10 @ 20:33:31
URL: http://johnsine.blogg.no
Postat av: Sofia o Hugo

Den filmen såg vi på bio o den var absolut bra men samtidigt så jobbig att se... Jag grät så mkt att Alex till slut frågade om jag ville gå hem!



Kanske jag o Hugo hänger med till stranden nån dag!? :)



KRAM <3

2011-07-10 @ 20:42:39
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0