Rötmånad!

Idag har jag också fått en hel del gjort.
Drog iväg imorse och storhandlade mat.
När jag kom hem så rensade jag kylen på gammalt skit, borde kanske ha gjort det innan men jag är lite bakvänd av mig ja ;) Så nu har jag en ren kyl med ny mat.
Inte illa, speciellt med tanke på att faktiskt rötmånaden är här...



Städat och plockat i köket, mina köksbänkar har en tendens att dra till sig stora ansamlingar av post, nyklar, mobilladdare, kameraladdare, läppglanser, pengar och annat krafs!
Just nu är de rena, kanske i ngn dag till ;)

Jag längtar också efter min kära syster, som sjutton faktiskt.
Efter både henne och barnen!!


Har tillbringat eftermiddagen med min andra syster och hennes troll.
Vi har gjort ett besök på sundsvalls sjukhus, Maria och Tilde gick åt ett håll och jag o Emmie besökte glassbaren där vi frossade i oss en stor glass medans vi tittade på alla konstiga människor. Sämre utflykter har jag gjort ;)

Nu sover Affemannen, nyklippt är han också. Eller kanske man ska kalla det för putsat bara?! Fin är han iallafall, finaste killen i världen :)

Nä, nu ska jag ta mig en glass och mysa ner mig i soffan med Ernst på fyran!!


Kommentarer
Postat av: Titti

Ja det är trist ni bor så långt ifrån varann,förstår att du saknar henne.

2011-07-22 @ 06:46:26
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Saknar dig också! Ska försöka komma hem i höst.. men ska två veckor till turkiet oxå.. Fint kort va? Syns det att jag är +4kg!!!! JAAAAAAA det gör det....

2011-07-22 @ 16:21:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0