Otur :)

Var våldsamt sugen på fisk idag så jag tog fram lite fiskfiléer från frysen.
Stekte upp dom med grädde och dillsky, men så råkade en glasburk med cayennepeppar ramla ner från hyllan, krossades givetvis och hela härligheten var fylld med glas och cayennepeppar...
Vi åt fisk ändå, coops fiskpinnar.... Smakade inte som den tilltänkta rätten!
Men nöden har ingen lag!!

Annars har vi haft en bra dag!
Emmie har varit här och sällskapat oss, sen kom Sofi och Kerstin förbi med lite gofika. Precis vad min kropp behövde :-)

Mina fötter och ben har svällt nåt kopiöst idag, gör ont att gå och jag har fått en valk ovanför tårna... Ser helt sjukt ut. Högläge och ett fotbad har väl hjälpt till lite iallafall.
Men jag liknar helt klart en elefant!

Nä, nu ska jag sova och hoppas på att solen skiner imorrn så att vi kan åka till stranden :-)



Kommentarer
Postat av: madde

recept på fisken DU skulle göra=)kan du väl lägga upp på bloggen?Hoppas att ni haft en mysig dag



kramar till er

2011-07-06 @ 17:17:42
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 02:13:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0