Oorganiserat kaos...

...Här hemma!
Jag behöver städa upp ordentligt, och då menar jag i skåp och lådor.
Denna familj har noll organisation, allt ligger huller om buller och jag håller på att bli galen. Garderoberna är ett stort kaos...

Men jag får så förbaskat med sammandragningar så det är väl bara att gilla läget och fortsätta leva i ett oorganiserat kaos skulle jag tro!
En kasse med trasiga leksaker har jag iallafall fått iväg.
Byrån och skötbordet ryker ikväll, då Petra köper det!
En ny och större Hemnes köps in imorrn :)

Nu ska jag ta och ringa mina vänner, för att höra vad vi ska äta för gott ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Titti

Det springer inte bort. Sätt dig på en stol och var arbetsledare!!

2011-07-03 @ 19:01:05
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0