Nej du...

...Fru Rymdsylt, här föds inga barn :)
Jag har bara inte så mycket att blogga om, eller så har jag lagt tiden på andra sysslor ;)

Igår var jag barnfri och passade på att göra Birsta och uträtta tråkiga ärenden. Kvällen spenderades hemma hos syster där vi grillade och surrade skit!

Imorse fick jag lite besök av Nikita och Ulrika med barn.
Vi har lunchat, lekt, badat, busat, druckit kaffe och surrat skit (något jag är bra på)!
Mina fötter gillar inte värmen och de har svällt upp till något oidentifierbart. Dom gör vansinnigt ont att gå på och det är inte alls kul. Har ångest över hur de ska rymmas i klackeskorna på lördag...

Nu ligger jag i soffan och försöker få fötterna att minska i storlek, går inge vidare...

Nä, tar och packar en väska till gullefjun istället. Han ska minsann på semester några dagar, hur nu mamman ska klara av det. Egentligen en ypperlig helg att föda barn på ;)

Bye bye och tack för idag tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ja jag tycker gott att du kan föda barn denna helg..då kanske jag hinner snusa bäs innan vi åker till Åre ;)



Tack än en gång för idag! Kram

2011-07-28 @ 16:33:03
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Nikita

Tack för idag och TACK för bakpotatisen :D

ja precis, vore perfekt å föda bebisen i helgen när barnvakt å allt är fixat =) kram!

2011-07-28 @ 17:54:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Förstår att du börjar bli less nu när du sätter rekord på graviditetslängd varje dag. Tänker på dej och ser ju på bloggen att du har det bra. Vilken otroligt fin bild du har på Alfred som banner.

Kramar till dej och de dina!/Maria

2011-07-28 @ 20:42:18
URL: http://karlsson.it/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0