Massor att blogga om

Jag har så mycket att blogga om så att jag inte hinner med mig :)

Massor av roliga saker händer nu!!

Igår var jag på en jätterolig möhippa och idag har Affe för tredje dagen i rad gått på pottan, utan tjat och gnat. Han har tidigare fått panik när han sett pottan men gillar den nu skarpt :)

Bebisar föds omkring oss och vi längtar bara mer efter vårt eget lilla troll!

Släkten fyller år hela juli så massor av kalas och släktträffar blir det, i like a lot!

Har usla blodvärden (92) så jag vräker i mig allt som innehåller järn, återstår att se om det hjälper. Tur att jag odlar egen persilja ;) Detta resulterar också i att jag är grymt trött och har sämre flås än en kol-patient. Men snart så är det över och jag blir lite smidigare igen ;)

Jag har typ världens bästa vänner, ni vet själva vilka ni är ♥

Nu ska jag ta rätt på bebiskläder som tvättats upp :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Ja knapra nu på järnrika grejer!! Du är duktig tycker jag som ens tar dig iväg på möhippa när du är höggravid! Jag hade nog hellre suttit hemma på sofflocket jag :)

2011-07-17 @ 20:46:42
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: madde

TACK världens bästa för att du förgyllde min dag <3TACK för att du finns i mitt liv



kram

2011-07-17 @ 21:02:03
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0