Lyxproblem ;)

Vår familj har ett (för andra familjer) ett riktigt lyxproblem.
Vår son sover o sover....
Han väcks ca kl 10 varje dag, detta ställer till lite bekymmer med lunchvilan och lunchmaten. Ofta resulterar det i ett barn som (såklart) inte vill sova lunch, men är gristrött vid fyra och då anser jag att det är för sent!
Imorrn ska han väckas tidigare för att orka med en dag på stranden och sedan ett kalas i stöde + att han har tjejbesök över natten. Hans kusin Tilde ska sova här så att hennes föräldrar kan jobba klart med huset i lugn och ro!

Idag har vi haft en bra dag på stranden, eller den blev bra efter lite "tvångsvila" och mat i magen (därav lyxproblemet).
Alfred har fått otroligt mycket eksem på kroppen som vi inte vet varifrån de kommer, han besväras av att de kliar så mycket så idag fick han tavegyl utskrivet och det har hjälpt bra!

Kvällen spenderades hemma tillsammans med vänner.
Vi har gjort Langos, endast tre stycken fick jag i mig ;)
Hur gott som helst!!

Nu har jag tvättat upp dagens badkläder och packat klart badväskan för imorrn :)
Vi kanske ses på marmen :-) 

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Vi har oxå packat badväskan :) Håller alla tummar o tår på en favorit i repris i morgon..trots att yr.no hävdar motsatsen, att det ska bli molnigt halva hela dagen men precis som alla andra vädrare, dem kan ju ha fel :D

2011-07-07 @ 18:27:55
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 03:15:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0