Festligheter

Var på ett fantastiskt trevligt bröllop igår, oerhört vackert!!
Väntar med att publicera bilder tills jag får tillstånd av brudparet :)
Tusen tack för en mycket trevlig kväll!!

Avslutade festen lite snörpligt, men falskt alarm...
Ingen bebis så efter ett besök på förlossningen fick vi åka hem och sova, vilket jag uppskattade för jag var helt enkelt för trött för att vara kvar där :)

Har hämtat hem lillprinsen min idag, har längtat eftter han ♥
Nu på em har vi haft besök av syster med familj. Vi har ätit ceasarsallad och ostpaj, perfekt mat en sång här dag. Barnen har badat i vår enorma pool (som egentligen tillhör Tant Ulrika) och bråkat lite granna, så där som bara syskon/kusiner kan göra ;)

Nu ska jag ligga på rygg i soffan resten av kvällen!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Nähä,ingen bebis...

2011-07-31 @ 18:52:56
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Nej men inte tillhör den mig inte..det var ju en liten sommarpresent till Affe (led så med honom när varken hans mor eller far ordnade någon ny ;)



Kram

2011-07-31 @ 18:56:06
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Oj vad spännande - smsa/ring om du åker nå mera!

2011-07-31 @ 19:12:46
Postat av: loppan

ojjj va spännande! ja vill oxå ha alarm, falska elär andra. Här händer ingenting....

Bättre lycka nästa gång!

kram

2011-08-01 @ 12:03:03
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0