Ett år äldre...

...och ett år klokare :)

Min 35:e födelsedag firas idag, en mycket bra sådan.
Åldernojjan håller sig långt borta och jag trivs med att fylla år!
Lite rynkor har kommit upp, kroppen är inte alls vad den var för tio år sen, men efter tre graviditeter så räknar jag inte med det heller. Jag har hittat mannen i mitt liv och känner mig nöjd med vår tillvaro som säkert andra tycker är riktigt svenssons-trist, jag känner mig trygg i mig själv ♥

Haft en superhärlig dag, med trevligt besök, fina presenter och gott fika!

Ikväll skulle vi åka till syster och hälsa på men vi hamnade i soffan med thaimat och lite sommarkryss. Känns inte alls dumt det heller faktiskt.

Vet inte om bebis gillade thaimaten eller om h*n protesterar för så här har h*n aldrig hållt på. Känns nästan som om den bestämt sig för att krypa ut genom min navel eller nåt.  Bökigt är det iaf därinne, riktigt bökigt ;)

Nä, nu ska jag ta en dusck och prova lite av mina nya body shop-produkter :)

Kram till er, och ett stort tack för alla gratulationer på Fb och sms ♥

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Stort grattis önskat jag kunde hälsa på!

2011-07-02 @ 22:34:09
Postat av: Titti

Grattis vännen!!!!!!

2011-07-03 @ 08:53:54
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis :)

2011-07-03 @ 11:36:15
Postat av: Fru Lundin

Hej! Du tävlade i en Miss Dee tävling hos mig för ett tag sedan. Nu lottar jag ut ett helt set med smycken från dem. Va gärna med och tävla igen! Grattis i efterskott!



http://frulundin.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-mig-med-kanon-vinst.html

2011-07-03 @ 13:13:31
URL: http://frulundin.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 14:29:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0