En helt vanlig dag...

det har vi haft idag...

Strandbesök, en matvägrande son, grillat till middag och en slapp kväll i tv-soffan!

Känner mig lite irriterad på vissa (!) saker.
En "småsak" som jag kan bli galen på är när jag handlar i en ganska stor barnbutik på nätet, betalar en fast fraktkostnad på 69 kronor och när jag får paketet så är det frankerat med 24 kronor, alltså har jag betalat 45 kronor för ingenting...
Jag tycker det är snålt och girigt och ger ett oserriöst intryck!
Det finns även andra saker i min omgivning som fullkomligt stjäl min energi!!

Sen tycker jag att det är lite jobbigt med Affes matvägran.
Han ska minsann bli matad annars får det vara. Gröt skulle han aldrig falla sig in i att äta själv medans yoghurt går alldeles utmärkt. Han vägrar smaka på maten och säger ofta BLÄ tills vi "tvingat/lurat" i han lite då han inser att det är gott. Det spelar ingen roll om det är mat han gillar jättemycket (typ makaroner), han testar icke!

Har kollat ut en soffa vi vill ha idag, på Matfors möbler. Nu fattas bara pengarna ;)
 

Imorrn ska jag kapa av mig håret, det gillas supermycket av mig :-)


Kommentarer
Postat av: madde

låter inte roligt men jag hoppas att Affes matvägran går över och att allt annat som själ din energi försvinner!!!



Jag skickar lite positiv energi till dig gumman!!!!



kram

2011-07-19 @ 21:49:56
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Nikita

Det där har jag vart med om också, att man betalar en viss fraktkostnad och sen är paketet frankerat med endast några få frimärken.. störande!!



2011-07-20 @ 06:14:36
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Han äter när han blir hungrig...

2011-07-20 @ 11:56:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0