Det är visst blött i stan

Det regnar och haglar inne i stan, sjuka mängder tydligen.
Såg lite bilder på st.nu och kan inte riktigt fatta att jag bara bor 1½ mil från detta oväder. Här hemma har det kommit en skur och man hör att det mullrar men inte mer än så... Ja, jag är besviken faktiskt ;)

Imorse när vi slog upp våra blå sken solen och vi laddade för en dag på stranden, men jag insåg rätt snabbt att det inte var beachväder så vi bjöd hem lite lekkamrater istället. Kerstin och Samuel med mammor kom upp. Pappa Albin har fått ledigt från oss idag och får göra precis vad han vill :-)

Bilder från st.nu


Denna mamma borde få bragdmedalj :)

Mycket vatten är det...


Nu ska jag plocka fram lite kycklingfiléer ur frysen, ikväll blir det kycklingfile i ädelostsås.
Jag är våldsamt sugen på ädelost och upphettad får jag ju äta :)

Kommentarer
Postat av: MM

Jag for i stan en timme tidigare. Då var det torra gator och solsken! Är glad att jag slutade tidigt idag ;)



2011-07-12 @ 17:21:23
Postat av: ErikaÖ

Öhhh kommer det där hit till vättern?

2011-07-13 @ 13:55:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0