Boar...

...för det är väl det man ska göra när man är gravid?

Har köpt lite nya byråer till Affes rum som skruvas för fullt. Bebis och han måste ju få plats med sina kläder någonstans :)

Har även plockat fram alla babykläder som skall tvättas upp och läggas ner i byrån.
Nya sängkläder är upptvättat och ligger på sin plats tills att vi tar fram spjälsängen. Har lite att stöka med i vårt sovrum innan den ryms!

Annars börjar det mesta verka klart... En egen snuttfilt ska h*n ju få, det ska jag köpa + nappar, sen är jag helt klar. Bara bebisen som saknas :)

Annars har vi haft en fab dag som alltid, varit på stranden med våra vänner. De flesta med tjock mage och några med bebis. Marmen is the shit liksom, det är där vi tjockisar hänger... Eller vad tror du Nils säger Ulrika? ;)

Vi har även hunnit med ett 16-årskalas i Stöde, kusin Dennis som börjar lämna barnaåren bakom sig :)

Nu har jag fått båda barnen att somna i sina respektive sängar och jag skulle unna mig en pina colada, men sambon har snott all is så jag surar lite just nu ;)

Nu ska jag sluta sura för ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

I miss you <3

2011-07-07 @ 23:48:21
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: madde

ja du får boa i byrån=)KRAM

2011-07-08 @ 09:55:01
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Tant Ulrika

Haha..ja Nils tyckte ju somsagt att det var "många tjocka tantor på stranden" o jag kan inte annat än hålla med :D

2011-07-08 @ 21:29:15
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0