What a wonderful day

Har tankat energi idag.
Det är viktigt att göra det emellanåt =)
Tack flikkor (och barn) ♥

Och imorrn har min alldeles fantastiska svärmor ställt upp på mig.
Sonen ska få åka dit och sova så att jag kan plugga hela torsdagkväll och fredagdag. Det är lite kämpigt att få ihop allt när pappan i familjen är på språng i andra städer. Tur att detta med två heltidsjobb och två heltidsplugg är en kort period period i vårt liv. Men visst får man lite blodad tand att plugga vidare :) Kollade senast igår vad mittuniversitetet hade för roliga kurser att erbjuda :)
Hur som helst så tror jag att jag är lite dålig på att visa vad otroligt tacksam jag faktiskt är över all den hjälp vi får av Albins familj och min syster, för oss är den ovärdelig!

Middag och en stunds barnvakt fick jag hos syster idag. Tack tack tack ♥


Två kloka citat ska jag bjuppa på idag :)

"Även de bästa av vänner behöver tid isär"

"Vänner är för varandra både sol och solros,
de både när och blir närda"


Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det guld värt när man har nära och kära som är villiga att ställa upp:)

2011-01-20 @ 10:13:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0